REGULAMENT

 
Pentru fiecare echipă înscrisă în concurs, organizatorii asigură:
• zonă de concurs (6X5 m); umbrele-pavilion (3X3 m)
• 1 masă, 2 laviţe, 2 paleţi
• un porc de 100-110 kilograme; pâine (15 kg.)
• acces la apă potabilă şi curent electric
• butelii de aragaz (3-4); pubele, saci de gunoi
• pahare, farfurii şi tacâmuri din plastic (aprox. 150); şerveţele
(ATENŢIE! Pavilioanele, mesele, laviţele, paleţii şi pubelele se returnează; în caz contrar, se plăteşte contravaloarea acestora! Buteliile nu se pot schimba; la final, se predau aceleaşi!)
 
Fiecare echipă participantă trebuie să îşi asigure:
• echipament adecvat de lucru: şorţuri, cască de păr, mănuşi de unică folosinţă
• ceaune şi suporturi pentru ceaune
• instalaţii de gătit (aragaz, reşou, grătar) pe gaz, curent sau lemne (fiert/ prăjit); prelungitoare; lemne
• oale, cratiţe, ligheane, găleţi (fierbere organe, prăjire jumări, pregătire caltaboşi/ cârnaţi etc.)
• butuc pentru tăiat, cuţite, bardă, topor, fierăstrău
• măcinător de carne, cârnăţar
• orez, varză acră, legume (ceapă, usturoi etc) şi condimente; maţe
• orice alt instrument sau material necesar
(ATENŢIE! Carnea adusă suplimentar trebuie să fie însoţită de documente de provenienţă!)
 
Echipele pot fi formate din cel mult 6 (şase) persoane, căpitanul de echipă fiind numit dintre acestea!!!
Pentru concursul pălincilor, fiecare echipă trebuie să aibă asupra sa propriul produs (minim 2X1 litru), neîndeplinirea acestei condiţii presupunând eliminarea imediată din  competiţie!
(ATENŢIE! Depăşirea zonei de concurs şi a numărului de persoane din echipă poate duce la eliminarea din competiţie!)
 
Vizitatorii vor putea degusta produsele din concurs. Acest lucru se va face pe baza unor tichete de masă, puse în vânzare de organizatori, care vor asigura obţinerea unor porţii de toroş/ cârnaţi, caltaboşi şi jumări/ produse speciale! 
(ATENŢIE!!! Este interzisă vânzarea „pe bani” a produselor. Neîndeplinirea acestei condiţii presupune eliminarea imediată din  competiţie!)
 
*

JURIZARE/ PREMIERE

Juriul este unic şi va fi format din bucătari profesionişti, membri ai Asociaţiei Naţionale a Bucătarilor şi Cofetarilor din Turism (A.N.B.C.T.) România, cărora li se pot adăuga reprezentanţii unor sponsori! Componenţa (minimum 5 persoane) şi preşedintele se vor anunţa în cadrul şedinţei tehnice!
Toţi membrii juriului vor vizita toate standurile din concurs; ei vor nota inclusiv organizarea acestora şi respectarea regulamentului!!!
 
Juriul va acorda acorda cel puţin 10 premii, după cum urmează:
• Cea mai bună pălincă (minimum 500 de lei)
• Cei mai buni cârnaţi (minimum 500 de lei)
• Cei mai buni caltaboşi (minimum 500 de lei)
• Cel mai bun toroş (minimum 500 de lei)
• Cel mai bun produs local special (minimum 500 de lei)
• Premiul de popularitate – cele mai multe tichete (minimum 2.000 de lei)
• Premii speciale
• Marele premiu (I, II, III)
(Valoarea totală a premiilor va depăşi 15.000 de lei!)
 
(Atenţie! Toate echipele vor fi jurizate. Condiţia pentru a participa în competiţia pentru oricare dintre premii este, însă, acumularea a minim 100 de tichete de masă!)
 
În cadrul concursului pentru Marele premiu, nota finală pentru fiecare echipă va fi constituită din media notelor acordate de juriu (50%) şi numărul de tichete de  masă adunate de la public (50%). Ca strategie de „marketing”, echipele pot servi pălincă gratuit sau pot „angaja” lăutari, pentru a creşte numărul clienţilor, respectiv a numărului de tichete adunate!
 
ATENŢIE! Foarte important! La fel ca şi la ediţia precedentă, punctajul maxim pentru numărul de tichete de masă adunate de la public se va obţine pentru 150 DE TICHETE! Cei care vor aduna mai mult de 150 de tichete vor intra în concurs (şi) pentru Premiul de popularitate!
 

ATENŢIE!!!

Anterior datei desfăşurării evenimentului va avea loc o şedinţă tehnică. În cadrul acesteia vor fi trase la sorţi locurile de concurs şi vor fi semnate acordurile de luare la cunoştinţă a reglementărilor legale (sanitar-veterinare, fiscale, PSI etc.) în domeniu! Prezenţa reprezentanților echipelor la şedinţa tehnică este obligatorie!!!

Fiecare membru al echipelor din concurs trebuie să aibă asupra sa un certificat medical, care să ateste că este fizic sănătos pentru a prelucra (găti) carne!!!

PARTENERI ȘI SPONSORI

Copyright © 2015 - 2019. Toate drepturile rezervate.
Festivalul-concurs „D’ALE PORCULUI” este marcă înregistrată.
Powered by Virtual Craft®